Výstřižek

Jak zabezpečit kancelář

0 39

Abyste předešli nezvaným hostům ve vaší kanceláři, musíte si pořídit několik vymožeností.

Kritický je právě vstup do budovy. Najměte si recepční, ta dá zaměstnanci/návštěvě kartu, se kterou projde turniketem. Jestliže jste menší firma a nemáte tolik financí, kupte si docházkový systém. Víte, kdy zaměstnanec přichází i odchází.

Mějte všude nainstalovaný kamerový sytém, namontujte si bezpečnostní zámky. Když se na pracovišti prostřídá mnoho lidí, je dobré zvážit visačky se jménem, pozicí a fotografií. Důležité dokumenty mějte pod zámkem, nenechávejte je volně na stole, ke kterému má přístup někdo jiný než vy – např. uklízečka. Hotovost a jiné cennosti uchovejte v sejfech. Zajistěte únikové východy, kupte bezpečnostní dveře a okna.

Pořádejte cvičné situace, kdy zaměstnanci předvedou, jak by v takovém případě postupovali. Poté zhodnoťte všechny silné a slabé stránky.

Najměte si bezpečnostní firmu, na kterou se budete moci spolehnout.

Hana Kalinová

Všechny příspěvky autora: Hana Kalinová

Podobné články

Přidat komentář

You must be logged in to post a comment.